vrijdag 12 april 2013

Tag | I ♥ Spring

Lente, ik hou ervan. Als het eerste lente-zonnetje weer schijnt en je lekker zonder jas naar buiten kan is mijn humeur niet meer stuk te krijgen. In de Lente is alles gewoon zo veel leuker! Het is niet erg om naar school te fietsen en je kan buiten leren en huiswerk maken, of gewoon een beetje chillen in de zon. Daarom vind ik deze tag ook heel leuk om te doen! En het is al een tijdje Lente, maar het als het aan het weer lag had dat nog wel iets langer geduurd. En ik? Ik kan eigenlijk nu al niet meer wachten...



Als je aan de lente denkt, waar wordt je dan écht vrolijk van?
De zon, babydiertjes, vrolijke kleuren, groen gras en alles wat weer bloeit. En eigenlijk gewoon dat het weer weer ietsjes beter word en je soms zonder jas naar buiten kan.

Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Oeh, ik hou van parfum! De parfum die ik nu het liefst draag is Daisy - Eau so fresh van Marc Jacobs. Hij ruikt heerlijk. Een beetje bloemig maar vooral lekker fris. Hij kostte wel wat, maar is het helemaal waard!


Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Haha, nog zoveel. Ik vind een bloemetjes broek of short heel erg leuk, en zo'n spijkerjasje zonder mouwen staat ook op m'n wishlist. Verder iets langere oorbellen en een leuk blousje! 

Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Vooral vrolijke kleuren. Roze, rood en vooral mintblauw! Ik heb een heel mooi mintblauw lakje van KIKO, en dat is nu echt m'n favoriet!

Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Pasen is alweer voorbij, maar dan is het toch melkchocola met praline erin. Mmmm :)

Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Een mintgroen jasje van de H&M. Die heb ik denk ik al sinds Januari, maar ik heb hem bewaard omdat ik hem nog iets te zomers vond. En verder mijn lichtblauwe broek. Dat is echt zo'n zomerkleurtje! En mijn witte lage Allstars, waar ik heel blij mee ben!

Van welk nummer krijg jij de lente in je bol?
Van het liedje 'Believe it' van Cimorelli krijg ik echt zo'n vrolijk gevoel. Misschien komt het ook wel door de clip, maar het is gewoon een leuk liedje! 


Oh, ik heb trouwens de foto's bewerkt met Picmonkey, daar hebben ze namelijk een nieuw effect; Bokeh! Ziet er leuk uit hé, met al die stipjes? :)

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke tag! En mooie foto's! Ohhh, ik ben wel jaloers dat jij Daisy van Marc Jacobs hebt. Die wil ik ook zó graag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, Jolijn, wat is dit nou zeg. Nu heb je alweer een maand niet geblogd :( < Haha, oké, maar, het is echt jammer! Je moet echt weer eens een postje plaatsen hoor! Ik mis je blog! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen